fbpx
vizuální identita značky burger street festival

Rebranding Burger Street Festival

Burger Street Festival více než 5 let uspokojuje chuťové buňky burgermaniaků v celé České republice. Festival je svým charakterem perfektní akce pro mladé foodies a rodiny s dětmi. Našim úkolem bylo rebrandovat značku a vytvořit vizuální identitu, která bude reprezentovat myšlenku festivalu.

Největší pořadatel burger
festivalů v Čechách a na Moravě!

Co o nás řekl klient?

Bedřich Snášel Msc. PhD. CsC.

Kluci jsou prostě a jednoduše dobří, šikovní, dochvilní a nápadití. Gratuluji vám k rozhodnutí dělat s tímto týmem, který šlape jako dobře namazaný stroj.

Bedřich Snášel Burger festival

Výzva

  • Redesignovat brand s cílem probudit v potenciálním návštěvníkovi chuť k jídlu
  • Vymyslet smysluplný merch, se kterým se zákazníci BSF ztotožní a budou jej chtít nakoupit
  • Problémy, které před námi stály:
    • zákazníci se se značkou neztotožňují
    • žádný prodej doplňkových produktů
    • roztroušená komunikace napříč festivaly
    • nejednotný vizuální styl

Řešení

Burger Street Festival je řetězec zážitkových akcí, které nemůžete promeškat. Jeho zákazníci jsou zvědaví labužníci, kteří hledají poctivé jídlo.

Snažili jsme se citlivě redesignovat značku Burger Street Festival.

Sjednocením celé vizuální identity jsme dosáhli zapamatovatelnosti. Zákazníci to odměnili zvýšením návštěvnosti a kladnými reakcemi na novou tvář festivalu. Dařilo se i prodeji doprovodného merche, který zpříjemní zahradní grilovačku každému burgermaniakovi!

01

Branding

Náš rebranding změnil kompletně tvář festivalu. Je za námi kus práce a my jsme na ni hrdí. Burgerfestivalu jsme poskytli vše v uhlazeném brandbooku.

#DA291C
#2D2926
#F8F7F2
vizuální identita značky burger street festival
19
festivalů v roce 2019
345 000
návštěvníků za rok 2019
28
partnerů festivalu
Burger street festival
logo značky burger street festival
02

Komunikace

Pro BSF pravidelně tvoříme obsah pro Facebook a Instagram. Foodfestivaly jsou dynamická záležitost, proto strategii optimalizujeme a přizpůsobujeme aktuální situaci. 


Tak co, #jedemeburgery na dalším fesťáku?

Dosah na socíálních sítích 2018-2020
Srpen 2018Srpen 2018 ; Září 2018 Září 2018; Říjen 2018 Říjen 2018; Listopad 2018 Listopad 2018; Prosinec 2018 Prosinec 2018; Leden 2019 Leden 2019; Únor 2019 Únor 2019; Březen 2019Březen 2019; Duben 2019Duben 2019; Květen 2019Květen 2019; Červen 2019Červen 2019; Červenec 2019Červenec 2019; Srpen 2019August of 2019; Září 2019 Září 2019; Říjen 2019 Říjen 2019; Listopad 2019 Listopad 2019; Prosinec 2019 Prosinec 2019; Leden 2020 Leden 2020; Únor 2020 Únor 2020; Březen 2020Březen 2020; Duben 2020Duben 2020; Květen 2020Květen 2020; Červen 2020Červen 2020; Červenec 2020Červenec 2020 ; 0 550000 1100000 1650000 2200000
vizuální identita značky burger street festival
vizuální identita značky burger street festival
vizuální identita značky burger street festival
03

Výsledek

Výsledkem je nová zapamatovatelná identita značky.

Sjednocené vizuály na festivalu, systém hodnocení nejlepší burgrárny, označení burgráren nebo doprovodný merch — to vše teď vzbuzuje v cílovém zákazníkovi pocit důvěry ve značku Burger Street Festival.

Každý návštěvník Burger Street Festivalu už ví, že když navšťíví BSF znovu — kdekoliv, může čekat vysokou kvalitu jídla a zázemí, na které je zvyklý.

Burgerům zdar!

Co můžeme udělat pro vás?

Prohlédněte si detailně naše služby.